nathalietp

2 weeks left to Chiang Mai marathon!

Nu börjar det närma sig, idag är det precis två veckor kvar till Chiang Mai marathon. På den här tiden söndag den 27 december har jag förhoppningsvis sprungit klart, jäkligt ondt i benen men för övrigt en hel underbar känsla av att kommit i mål. Det ska bli kul att även brorsan ska springa med mig i år, det blir hans första halva marathon. Kaseam springer som sagt en hel mara och försöker övertyga mig om att det ska jag också nästa år. Ja ja vi får väl se, en halv räcker för mig just nu iaf. 

Vi kör hårt med träningen just nu. Igår blev det den längsta sträckan hittills på 18km. Kände mig ganska så trött sen på kvällen. Nu på morgonen har vi haft lite lättare löpning, 5km runt floden. 

Nu ska jag gå och äta lite frukost!
Sov gott
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0