nathalietp

Christmas Shopping

Idag har vi varit i BIC C och köpt julklappar då vi ska fira julafton på barnhemmet på nästa torsdag. Barnen fick själva gå runt i en timme och hitta sin julklapp. Alla fick 30kr som dom fick handla för. Va roligt det var att se vad barnen valde, många av tjejerna köpte en klänning eller nya pennor och killarna köpte skor, solglasögon eller bilar. Man såg verkligen i deras ögon hur lyckliga dom var, tänk om vi därhemma kunde känna samma glädje av en julklapp för den summan!



Jag kollade också på en julklapp till mitt fadderbarn Natee. Hans största önske är en fjärrstyrd bil, han ska nog få en sådan. Till barnhemmet tänker jag nog köpa en fläkt till båda sovsalarna. Barnen tycker det är så varmt på nätterna då dom ju är en hel del i samma rum, så det behövs verkligen! 

Nu ska jag ta min medicin och sedan gå och lägga mig. Känner redan att jag börjar att bli bättre, Tack & Lov!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0