nathalietp

Dinner with Fame & Noah

Dagarna bara flyger iväg, snart har jag redan varit i Thailand i två veckor och det känns som om jag precis kommit hit. Kaseam & jag kör stenhårt med träningen, igår kväll blev det 9km intervallträning och i morse 10km löpnning. Ibland så känner jag mig verkligen helt slut, men jag vägrar att ge upp & med vilja kan man mer än man tror.

På kvällen åkte jag till en mysig restaurang med Fame och Noah och åt middag. Riktigt kul att se dom igen, allt var som det brukar- Fame är mini elefanten & Noah mini katten. Det är iaf så dom tilltalar varandra!

  



Ni får ha det så bra, nu ska jag gå och lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0