nathalietp

Jag vill ha!

Till min stora överraskning hade mina föräldrar precis köpt den kamera som jag bara vill ha innan de kom hit. Eftersom jag reser en hel del, så ofta det bara går så skulle det kännas kul att kunna ta riktigt bra kort också. Jag var precis och kollade på samma kamera i Chiang Mai, men bestämde mig för att avvakta och hoppas på ett riktigt bra januarirea hemma i Sverige! 



Ja nu vet jag iaf vad jag ska göra på Koh Tao:)


Dagen idag har vi spenderat på khao San Road. Det är kul med lite myller innan vi ikväll ska åka till Koh Tao och bara slappa. Rebecca va så rolig i morse, hon sa att hon nog hade jetlag efter resan men två minuter senare låg hon och snarkade i sängen. Ja lilla vännen hon är nog trött!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0