nathalietp

One night in Bangkok

På eftermiddagen när Andreas vaknade till så gick vi en sväng till MBK. Ja eftersom det ju ligger så nära, så är det otroligt svårt att inte sätta en fot där. Jag är helt galen i alla väskor som finns där så jag måste erkänna att det blev några stycken idag också. Men, men då behöver jag ju alldrig spendera pengar på väskor hemma i Sverige och bra på att pruta det var jag också. Dessutom köpte jag också filmen The Notebook har hört från många att den ska vara riktig bra. Andreas köpte ett par fiskarbyxor, t-shirts och några filmer. 

fram emot kvällen så gick vi på VIP bio och såg filmen Couples Retreat. Först så fick man en drink i loungen innan filmen och sedan satt vi i stora fåtöljer med en filt och popcorn. Innan filmen började fick vi alla stå upp medan nationalsången spelades, ganska roligt att dom gör så. Filmen var iaf väldigt rolig, den rekommenderas verkligen.



Ja lite shopping blir det ju när man är i Bangkok:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0