nathalietp

She found löööve

Idag kom Rutana en sväng förbi barnhemmet. När hon såg mig kom hon springande fram och sa "I lööööve you". Då det är den enda engelskan hon kan och förstår ja då är det ju bara att säga "I löööve you too"!
Förra året letade hon desperat efter The One så innan jag åkte hem gav jag hende en rolig bok med masser tips på hur man hittar honom. Nu, ett år senare efter att ha läst boken om och om igen ja då har hon hittat den stora kärleken! Jag hoppas verkligen att jag får träffa honom innan jag åker hem, hon verkar å lycklig!!

You see löööööve is out there!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hvor sjovt , håber også jeg finder min STORE kærlighed haha (:

2009-12-11 @ 23:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0