nathalietp

Falang

Idag var vi alla i kyrkan, jag åkte dit med Mai och alla barnen på förmiddagen. Det var verkligen hur roligt som hellst att se alla igen, det var ungefär ett år sedan jag var här men det känns som om det var igår.  
På eftermiddagen åkte jag med Tui & gänget till ett mysigt cafe i stan. Gift´s dröm om att bli popstar och fet hade hon väl lyckats med sådär sedan sist. fetare hade hon blivit och stolt var hon också, men popstar nja inte riktigt än. Men hon kämpar vidare:)
                                                                                                                                           
På kvällen sprang Kaseam & jag 9km. Idag var vi ett lite större "team" som sprang tillsammans, Kaseam, fira andra mänd och jag. Kände mig verkligen som en falang där i smeten, men roligt var det. När vi kom tillbaka made Meao gjort middag åt oss, ris, fisk och grönsaker. Riktigt gott! 





Nu ska jag gå & lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0