nathalietp

I miss you all


Nu är det snart dags att se alla igen och det känns verkligen hur kul som hellst. Jag har fått en stor thaifamilj & det känns egentligen som om att jag åker hem till mina nära och kära. Tanken är att jag tar en buss från Bangkok till Phitsanulok i morgon bitii, resan tar ungefär fem timmar. Idag pratde jag med Tui, hon verkar redan lagt planer för mig under resterande del av veckan. På fredag var det någon konser & på lördag ska Tui, Gift och jag gå ut och äta. Ska bli roligt att se Gift igen och få höra om hennes drömmar om att bli popstar and fat. Så rolig hon var.

 
 Middag med Boo, Tan & Sindy




Saknar alla barnen så otroligt mycket




See you tomorrow!


Kommentarer
Postat av: pille & Co

Hej musen

We also miss you. Dejligt at snakke med dig på Skype i går. Håber du er nået godt frem til børnehjemmet i dag. Knus fra alle os i Søften

2009-11-25 @ 18:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0