nathalietp

Phitsanulok


Efter en fem timmars lång bussresa så var jag äntligen framme i Phitsanulok. På buss stationen stod hela "teamet" och väntade på mig, hur kul som hellst att se dom igen. Vi hann knappt in i bilen innan vi alla börja storskratta av alla roliga historier från förra gången. Någon timme efter min ankomst så ringde Kaseam och sa att han tycket vi skulle ut och springa, ja då kan man ju inte säga så mycket annat än "visst jag är klar" till sin tränare:) Vi åkte till parken vid universitetsområdet, där vi brukar springa. Så himla kul att se Kaseam igen, han är som min thai pappa.

När alla barnen kom hem från skolan så blev det masser kramar. Aoy kom också till barnhemmet, vi bara började skrika när vi såg varandra!



Som vanligt så har jag ju en hel del bagage med, Meao tycker det är så roligt och ville absolut att ryggsäcken skulle vara med i bilden:-)

Idag har Piso & jag skalat någon frukt som Meao sedan ska göra sylt av. Man känner verkligen att man kommit ner i ett annat tempo nu. Där satt vi på golvet i flera timmar och skalade frukt medan Piso ivrigt försökte lära mig masser nya ord. På eftermiddagen åkte vi alla till Lotus & år lunch, dom vet jag bara älskar deras Pad thai!





Ikväll ska jag & Kaseam springa 10km, nu börjar det närma sig!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åhhh! Det låter verkligen helt underbart Nathalie! Jag vill så himla gärna vara där med dig!!!

2009-11-29 @ 18:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0