nathalietp

Business!

Igår skilde jag av mig med min fina antika soffa. Det kom två kvinnor från Uppsala och hämtade den, sorgligt att ta farväl med detta möbel. Haha! Egentligen skullde de bara hämta soffan, men det slutade med att de hade med sig både soffan, ett skrivbord, soffbord och byrå hem till Uppsala. När de såg brorsans skrivbord (ett äldre vit antikt bord som han har "ärvt" av mig) frågade de om han inte skulle sälja det. Då vi håller på att flytta tyckte han det var bra att bli av med lite möbler. Sedan gick de in i mitt rum och frågade om jag inte skulle sälja lite kläder och fina kuddar. Så de köpte ett par helt nya rosa gummistövlar, två ramar som hängde på min vägg, mina nya vinglas, en tunika och några kuddar. Dessutom var de intresserade av några av mina väskor, så ska jag sälja dom då skulle jag höra av mig. Överallt på mitt rum låg det kuddar, kläder och väskor. Kanske den roligaste affären jag någonsin varit med om. Nu sitter jag här och smågråter lite över min soffa (nja har nog inte riktigt tid med det) men mina framtidsplaner kan eventuellt betyda att jag bör skilja av mig med mycket om inte alla mina möbler. Vi får se!
   


Kommentarer
Postat av: Anna "maxi"

Men lilla du! Gud vilken vacker soffa! Den kunde ju jag köpt, så hade du fått sitta i den när du vart här å hälsat på =)

2010-08-09 @ 22:03:26
Postat av: Nathalie

Hahaha va rolig du är, det hade ju varit toppen! Då kunde jag ju iaf hälsa på min fina soffa ibland:) Saknaden är stor! Hahaha=)

2010-08-10 @ 14:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0