nathalietp

Back from Spain and off to Denmark this weekend!

Nu har jag kommit hem från Spanien, ja till slut så lyckades vi att komma iväg. Resan började ju som sagt inte speciellt bra och väl framme i Alicante så fortsatte vår otur med både det ena och det andra. Fint väder hade vi iaf större delar av veckan, en dag låg jag och solade vid poolen det var 24 grader. Skönt! Annars blev det ju mest jobb, det är alltid roligt att vara med som tolk, jag känner mig snart helt utbildad:)

I helgen ska vi åka hem till Danmark och gå på fest, min faster Vinni fyller 50! Det ska bli så otroligt kul att se alla mina nära och kära, det var ett tag sedan jag var hemma sådär. Jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0