nathalietp

Sometimes it just doesn´t turn out the way you expected

Ibland blir det verkligen inte som man har tänkt sig. Det här inlägget skulle egentligen handlat om ett varmare Spanien långt bort från all snö, men så blev det inte jag sitter nämligen kvar i kalla Göteborg! Söndagen blev egentligen fel redan från början. Vi hann bara in till Motala då jag upptäckte att jag hade glömt både flygbiljetter och papper på hyrbil i Alicante. Jag fattar verkligen inte hur jag kunde glömma detta, ja allt annat kan man ju glömma och fortfarande klara sig men flygbiljetten är ju liksom ett måste!

Ungefär halvvägs till Göteborg började det snöa som bara den och när vi redan var en timme försenade började jag verkligen tvivla på att vi skulle hinna. Men fram till flygplatsen kom vi iaf och fick till och med vänta då planet inte kunde landa på Säve flygplats. Efter ett tag fick vi reda på att planet skulle avgå från Landvetter istället och at vi skulle bli transpoterade dit, men det ändrade de snabbt och sa att resan istället var inställd:(

Sedan var det bara att stå i kö i ungefär en och en halv timme för att ändra biljetten. Och ja tror ni inte sen när det äntligen blir våran tur att branlarmet börjar pipa och alla måste lämna flygplatsen. Efter ett tag visade det sig att en väldigt naiv person sitter på en toalett och röker. Hur dum får man vara? När vi äntligen blir insläppta sprang ju alla fram för att få ändra deras biljetter, men hallå det var ju min tur!

Ja nu sitter vi alltså fortfarande i Göteborg, planen är att vi ska åka i morgon kväll istället. Ja vi får väl se, när jag kollar ut genom fönstret ser det inget bättre ut så jag tvivlar helt ärligt. Men det är bara att hoppas!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Fy vad trist, hoppas att du kommit iväg nu!

2010-02-03 @ 03:42:22
URL: http://lantalongstay.blogg.se/
Postat av: Anonym

Morfar och jag hoppas att du kommer iväg snart Kram från ett snöigt Karlstad

2010-02-04 @ 14:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0