nathalietp

Giffarine funrun

Nu har jag äntligen fått bilderna från ett litet lopp som jag sprang i Phitsanulok i början på december förra året. Låter ju som om det var himla länge sen, men det är ju bara ungefär 1,5 månad. Det var ett universitet som anordnade det här loppet och Kaseam ville ju självklart att vi skulle vara med. Loppet var enbart 5km, masser med studenter från olika universitet och ja jag kände mig mest ganska så malplacerad där mitt i smeten. Men det var ju ändå hur roligt som hellst & det blev till och med en 3:e plats för min del! Det är så roligt här i Thailand när de gör olika arrangemang. Allt ska vara så proffsigt och detaljerat så det fanns självklart också en kommentator, flera vattenstationer under vägen och pokaler och medaljer. På pokalen står det lite info om loppet, att jag fick en tredjeplats mm. Medaljerna är från Langkawi marathon 2007, ett gammalt parti som de säkert fick sponsrad. Men, men alla var iaf överlyckliga för sina medaljer, vad som sedan står på dem verkar mindre viktigt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0