nathalietp

Koh Tao in my heart!

Idag har vi haft en helt underbar dag på stranden. Morgonen börjar alltid med en god frukostbuffé, de gör verkligen de bästa bananpannkakor här på hotellet. Till min stora glädje finns det varje dag yoghurt, müslie och färsk frukt. Himla gott att starta dagen med! Annars har vi bara legat på stranden och solat och badat. Pappa och Andreas har faktiskt börjat ta dykcertifikat idag, så de har legat vid poolen och pluggat hela dagen. Ganska så avundsjuk måste jag ju erkänna att jag är, men med mina andningsbesvär så måste jag nog avvakta och få ett ok från en läkare först. Idag skulle de enbart ha teori, i morgon ska de dyka i poolen och tisdag och onsdag ska de göra ett prov och ut på det öppna havet. Jag vill också! 

Nu sitter vi på våran altan och har det gött. Ja utsikten är verkligen helt fantastisk, jag skulle kunna sitta här hela dagen. I morgon ska vi nog gå och bada vid en annan liten bukt i närheten, Shark Bay. Det ska tydligen finnas små hajar där, så det lär bli spändande. Ifall vi alla kommer levande tillbaka, är planen att vi tjejer ska åka på en båttur till en liten ö Koh Nangyan lite utanför Koh Tao på tisdag. Ja det finns att göra!

Jag är helt galen med mammas och pappas nya Nikon D90, jag springer runt och tar foton hela tiden så nu får ni en liten smakprov från dagens photoshoot:)









Två pluggisar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0