nathalietp

Rebecca gästbloggar

Thailand er livet!

Ja så kom der endelig et inlæg på dansk:) Jeg nyder virkelig livet her i Thailand, det kunne ikke være bedre. Inden vi tog afsted var jeg meget spændt på hvordan Thailand og koh Tao var, men nu ELSKER jeg dette land. Hvis man elsker sol, varme, vildt lækkert badevand og maden ja så er man kommet til paradis! Noget der virkelig er dejligt hernede er at når man smiler til befolkningen så smiler de altid tilbage. De er altid glade og det elsker jeg bare. Forresten så har jeg også mödt min "drømmemand" The Crazy pancakeman. Han laver bare de bedste pandekager på en vildt sjov måde, han er min nye homie.

I dag har vi været ude og spise på Buddha View og det smager bare godt. Når jeg kommer hjem er jeg blevet budist:-) Når vi skulle gå var der nogen der havde "stjålet" Nathalie´s sko fordi hun har såen nogle sorte sandaler som halvdelen af øen har. Haha:) Noget som jeg ikke er så glad til er når man skal stå op og tisse, vilket engang imellem sker. Det er ligesom at skovtisse. Man lever virkelig i en helt anden verden hernede, idag kom jeg til at sige far til bosse, hahahaha:) Det er nu godt nok at have to par foräldre!

Vi hygger os rigtig meget og om 6 år ska jeg da tilbage og backpacke her i Thailand. Så bliver jeg en rigtig "backpacker forever" som Nathalie plejer at sige. Jeg er allerede klar, haha:) Jeg har været ude og snorkle lidt, wow det var virkelig fedt jeg har aldrig set så flotte fisk før det var virkelig superduber.

Nå men jeg håber i har det godt derhjemme i minus grader, hvor synd at jeg ikke kan tage det her vejr med hjem til kolde DK:)

Til alle jer i Randers så håber jeg i får en god julefrokost, jeg håber i ikke savner mig for meget for jeg har det for fedt!





Knus Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0