nathalietp

Sairee Beach

Idag har vi varit på en liten utflykt till Sairee Beach. Först hittade vi ett litet ställe vid stranden där vi fick en timmes oljemassage. Mamma och Rebecca njöt för fullt, för mig var det dock den värsta massagen jag någonsin fått. Jag som verkligen hade sett fram emot min första Koh Tao massage, ja det var tyvärr ingen höjdare. Sedan åt vi lunch på en mysig restaurang, faktisk där jag har bott de senaste två åren med Beate och Rebecka. Det blev en god fried rice with pineapple. Mums va gott!








Koh Tao är verkligen underbart, men jag måste erkänna att jag saknar alla i Phitsanulok också. Igår ringde Kaseam och Meao, så roligt det var att höra från mina thaiföräldrar. Kaseam har verkligen blivit duktig på engelska, förrut har vi inte riktigt kunnat prata på telefon (svårt utan att kunna använda kroppsspråk) men nu ringde han och pratade för fullt. Det känns verkligen konstigt att vara så pass nära dem, men ändå så långt!! Jag ser redan fram emot att åka tillbaka till barnhemmet, min familj och alla vänner! Men nu är det Koh Tao som gäller, en plats som ligger mig djupt till hjärtat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0