nathalietp

Ghana 2009- In Swedru

eftermiddagen efter skolan brukade jag alltid åka in till stan. Oftast träffade jag Frida, Ane, Idun, Melinda & Julia, men då jag var den sista som lämnade Ghana var jag ofta på stan själv den sista månaden. Alla (iaf nästan alla) ghananer är otroligt trevliga, så jag trivdes verkligen med att åka runt själv också. Är man bara öppen ja då kan man träffa så mycket nytt och spännande folk här bara man går utanför dörren..

Ett gäng kvinnor jag satt vid vägkanten och pratade med på väg hem
från stan en dag..

Försäljning av casava

Julia tillsammans med hennes ghananska mamma + träff på stan

Hoss skräddaren & målaren som jag sedan anställde till mitt andra projekt


Idun & Ane gör pannkakor

Eftermiddag hemma hos Ane & Idun..

Last Town framåt kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0