nathalietp

Ghana 2009- It´s never to late to set another goal or to dream a new dream

Jag har massor med drömmar. Saker jag vill göra & uppnå här i livet!

En dag pratade jag med mina elever på skolan om vad de hade för drömmar. De flesta hade inga drömmar alls, jag blev väldigt förvånad. Drömmar & mål i livet kan ju vara precis allt, utan drömmar skulle jag känna mig tom innuti.

När jag gick hem den dagen träffade jag ett litet gäng killar utanför skolan. Ingen av dem gick eller hade någonsin gått i skolan. En av killarna hade en t-shirt på sig med en stor bild av Ghanas president John Atta Mills.

Den här killen hade en dröm: "I want to be Ghanas president"


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken mysig blogg du har. Har inte sagt det tidigare men den är jättefin. Vad sysslar du med nu för tiden då?

2010-03-16 @ 17:33:33
URL: http://malinjelk.blogg.se/
Postat av: Charlie

Galet! Jag som trodde att mitt liv var händelserikt men detta är helt galet! rock'on, super kul att läsa!

2010-03-17 @ 09:37:48
Postat av: Nathalie

Hahaha va rolig du är Charlie! Vad händer i ditt liv då??? Nyfiken....

2010-03-17 @ 11:55:06
URL: http://nathalietp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0