nathalietp

Ryanair

Jag sitter just nu & funderar på att sticka tillbaka till Spanien en sväng i juli. Under Juli/augusti är det underbart varmt i Spanien, det gillas:) Tyvärr är det bara Ryanair som har någorlunda billiga biljetter dit i sommar, det är egentligen så tråkigt och jobbigt att flyga med dem, men ja priset blir nog ändå det avgörande. De senaste gångerna har jag bara rest med ett handbagage & ja varenda gång har jag varit tvungen att slänga lite böcker mm för att inte överstiga de tio kilon. Känns så himla löjligt att de hänger upp sig på små gram, men jag får väl helt enkelt bli bättre på att packa.

När jag var i Spanien för några veckor sedan, pratade jag med en av flygvärdinnorna som berättade att det var på tal att Ryanair skulle börja ta betalt för att vi passagerare använder toan på planet. 1 Euro skulle det kosta att få gå på toan. Helt sjukt tycker jag, det får väl vara någon gräns. Men ja man vet alldrig, jag skulle nog inte bli så förvånad. Det är ju trots allt Ryanair!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0