nathalietp

A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words!

Nu är jag tillbaka i Jönköping efter en underbar helg hemma i Danmark. Lördag kväll träffade jag min bästa Mona, vi skulle egentligen gå ut i Århus, men det blev istället god mat och vin hemma i soffan. Eftersom vi inte träffas så ofta så har vi alltid mycket att ta igen när jag väl kommer hem, så det blev mys och prat till långt in på natten. Innan sommaren har vi nu också bestämt att Mona och Jannie, mina fina danska tjejer ska komma och besöka mig här i Jönköping en helg eller i Göteborg. Ska bli så himla roligt!


Finaste Mona♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0