nathalietp

ESPAÑA

Då var man hemma i Sverige igen och det känns som vanligt trist och jobbigt. När jag är utomlands och sedan kommer hem funderar jag alltid över vad jag gör i Sverige och varför jag fortfarande bor här. En orsak är troligtvis att här finns min underbara familj, vänner och nära hem till Danmark. Detta är nog också den enda orsaken. Hur som hellst så har vi haft det toppen i España, himla mysigt att mina goa tjejer Linda, Lovisa och Johanna földje med.




Linda & jag ♥

To be continued.. tomorrow!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: tack så jättemycket! Vilken härligt inspirerande "reseblogg" du har, håller verkligen med om att det är UNDERBART att resa!



Oj, så kul att du också ska Au-paira här i Galicien. Kanske kan komma förbi Vigo där jag bor och säga hej? :) Vi åkte buss från Vigo, tog ungefär en timma och 45 minuter och kostade 24 euro tur och retur, gick hur smidigt som helst. Så du ska absolut besöka porto! :) Kram

2011-04-05 @ 10:56:51
URL: http://linne.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0