nathalietp

Just a day, just an ordinary day. Just trying to get by!

En ny vecka och en ny tenta att plugga på. På fredag är det dags för Macrotentan, så det lär inte bli mycket sömn denna vecka. Jag ser verkligen fram emot att bara kunna sova tills jag vaknar, ligga kvar i sängen, se på tv och äta frukost. Framför allt ser jag nog fram emot att hinna gå ut och springa och njuta av det fina väder!

Igår kom min fina mormor till Jönköping, hon hade haft ett möte på Stora Hotellet i stan och sen bjöd hon på lunch. Dessutom fick jag masser mat på Coop, lille mormor är så orolig att jag inte hinner handla och äta. Hon är verkligen underbar, definitivt världens bästa mormor!:)


Pluggdags

Såhär ser min lunch ut nästan varje dag plus några koppar kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0