nathalietp

After friday's comes saturdays!

buenos días!

Skönt med helg, även om det lär bli mycket plugg både idag och söndag. Nu ska jag snart ta mig in till skolan och träffa Lnda och Ninni. Vi ska jobba på vårt projekt i Organization & Leadership, vore så skönt om vi faktiskt blev klara idag.

Min fredag kväll var riktig mysig, finaste tjejerna Linda, Ninni, Johanna, Lovisa, Korre, Jannike & Linnea kom på middag hoss mig. Det blev god lax med pesto, bulgursallad, tzatsiki, nybakat bröd, vitt vin och till desser trixade jag ihop en kladdkaka med jappmousse och hallon. Riktigt gott blev det faktiskt!
Tack för en myssssig kväll tjejer♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0