nathalietp

Ett år på Jönköping International Business School!

Ett år på Jönköping International Business School har gått vilket betyder att jag har gjort klart en tredjedel av min utbildning. Det är helt ofattbart hur snabbt tiden har gått, känns inte som om det var länge sedan jag packade ihop mitt liv och flyttade till denna fina men blåsiga stad. Jag har under mitt år i Jönköping träffat mycket underbart folk, vissa vilka jag förhoppningsvis kommer hålla kontakten med även efter vår tid på JIBS. På onsdag har jag sista tentan i Corporate Finance, sedan är det sommarlov!

How it all started- insparken augusti 2010





 


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0