nathalietp

I´D LIKE TO TRAVEL 364 DAYS AND GO BACK FOR CHRISTMAS!

Nu är min ryggsäck iaf klar för avresa, jag sydde på Indiens flagga igår kväll så nu ser den riktig fin ut. Jag har försökt köpa små flaggor på mina resor, men det har alldrig blivit att jag har sytt på dem. Tyvärr har jag inte kunnat hitta alla, men en del. Det är himla roligt att möta folk med flaggor på ryggsäcken när man reser, blir liksom att man börjar prata om länder man har varit i. Jag satsar på att ryggsäcken är helt täckt med flaggor om några år:)

Resor som jag har hunnit med hittills:

Danmark- Bott i Århus i 17 år (min kanske längsta resa)
Sverige- snart 6 år
Indien
Thailand (sju resor har det blivit)
USA
Mexico
Togo, västafrika
Ghana, västafrika (två gånger)
Egypten
Jordanien (en snabbvisit)
Spanien (Årligen sedan jar var 10 år)
Turkiet
Grekland
Cypern




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0