nathalietp

Summer is right around the corner!

Om exakt 24 dagar får jag sommarlov, så himla underbart. Jag har bara några enstaka lektioner kvar och två redovisningar i de grupparbeten vi håller på med just nu. I kursen- Organization & Leadership håller vi på med ett grupparbete där vi ska ta reda på "What Organizations are doing to improve their workplace environment" Vi ska intervjua en Human Resource Manager på både ett privat och statligt företag och se om det finns några skillnader i deras sätt att hantera detta. I kursen Marketing Management gör vi en marknadsundersökning för vårt Host Company, Student Consulting där vi ska undersöka hur många studenter som känner till företaget och använder sig av dem när de söker jobb. Det är egentligen roligt med grupparbeten och större uppsatser, men att ha det i båda kurser samtidgt känns lite stressigt. Hur som hellst så är det ju bara några veckor kvar så det kommer nog att gå bra!

I helgen har jag varit i underbara Göteborg. I fredags var vi på Professorsinstallation på konserthuset, då min duktiga moster nu officiellt är professor i entreprenörskap och innovation på Göteborgs universitet. Det var en otrolig fin ceremoni och sedan var det en god buffé och mingel. Grattis till min duktiga moster, She is a true inspiration!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0