nathalietp

Volontärresor!

Efter 14 timmars plugg i biblan så är jag äntligen hemma. Känner mig helt slut så det ska bli skönt att få sova några timmar. Idag har jag läst klart min marketing bok på tusen sidor. Troligtvis lär jag inte komma ihåg allt, men förhoppningsvis det som kommer på tentan:)

Idag fick jag ett roligt mail från företaget "Volontärresor". De ville köpa ett av mina foton från Ghana och ha på sin nya hemsida, så nu finns ett av mina Ghana favoriter på deras första sida: www.volontarresor.se

Denna bild pryder numera volontärresors framsida
 
På en av mina många promenader i Ghana så träffade jag denna söta flicka. Vi pratade
ett tag och hon berättade att hon var på väg till kyrkan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0