nathalietp

Student life: Thursday!

Då var det helg, jag har haft sista lektionen idag för denna vecka. Känns som om att jag har hunnit med otroligt mycket idag, bra planering är ett och allt. I morse var jag på ett seminarium i kursen, Business Ethics. Rolig och intressant kurs. På eftermiddagen tränade jag och Ninni på Atlantis och slappade sedan i bubbelpoolen, hur skönt som hellst. Dessutom har jag också hunnit handla inför min spanska tapas middag som jag ska bjuda tjejerna på i morgon kväll.

Nu ska jag dricka lite gott vitt vin som vi köpte hemma i Danmark, duscha och sedan bege mig iväg till Johanna. Vi ska mysa lite innan det blir utgång senare ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0