nathalietp

Off to Cambodia!


Efter ungefär en och en halv månad, så tycker jag det är dags att dra igång bloggandet igen. Jag har verkligen haft fullt upp, när jag inte är ute och reser så är det plugg som gäller innan jag drar iväg igen. Studentlivet är helt enkelt underbart här i Bangkok.

Jag har äntligen fått en ny design här på bloggen, så nu ska det förhoppningsvis bli lättare för mina kära släktningar och vänner i Danmark att hänga med. Jag ska göra mitt yttersta för att bli bättre på att uppdatera bloggen, jag har så himla mycket bilder och upplevelser att dela med mig av. Dykning på Koh Tao, en fantastiskt resa till Burma och mycket mycket mer. Bilder kommer snart! 

I morgon drar jag på nya äventyr, resan går till kambodja. Vi åker tåg från Bangkok till gränsen (kostnad 49bath/11 sek) en resa som tar ungefär 6 timmar. Väl framme i Kambodja är planen att vi drar till Siem Reap och upplever det magiska Angkor Wat. Detta är ett av mina punkter på min "To Do lísta" så det ska bli otroligt spännande! Efter några dagar i Siem Reap, åker vi troligtvis till Battambang, vidare till en National park och sedan avslutar vi resan med ett par dagar i huvedstaden, Phnom Penh. Lördag nästa vecka flyger vi tillbaka till vårt hem här i Bangkok!

Leaving the city for a while..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0