nathalietp

Feels like home to me!

Lite fler bilder från min underbara helg i Phitsanulok. Söndag kväll spenderade jag hos Kaseam och Meao tillsammans med hela gänget i deras nya hus. Vi åt god mat, skrattade och hade hur trevligt som helst. De är så himla sköna allihopa och jag känner mig absolut som en del av den stora Phitsanulok familj. Min kära vän, Aoy vill att vi ska köpa en tomt tillsammans mitt emot Kaseam, Meao, Maza och Ung och bygga två hus. Mellan husen ska vi ha en pool och när jag inte är i Thailand ska hon ta väl hand om mitt hus. Var jag klar med min utbildning, så hade jag inte tvekat. Jag älskar alla i Phitsanulok och nog ska jag skaffa mig ett hem där i framtiden!

Eaw, Meriam & Aoy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0