nathalietp

Snart bär det av till Sydostasiens pulserande metropol!



Två dagar kvar tills jag åker och listan på saker jag måste göra innan avresa är fortfarande ganska så lång. Jag är verkligen beroende av "To do" listor, då blir allt gjort och jag glömmer sällan bort viktiga saker. Tidigare har jag alltid skrivit mina listor på vanligt papper och då har det självklart blivit så att jag har tappat bort listan med jämna mellanrum. Nu när jag har fått en något mer avancerad mobil, har jag alltid koll på vad som ska göras. Ordning & reda helt enkelt!

Det som återstår innan avresa till Bangkok är följande:
- Boka hotell de första nätterna
- Musik på ipod/iphone
- Skriva ut flygbiljett
- Upprätta ett google konto till att lagra bilder
- Tvätta
- Packa klart
- Söka kurs, Chulalongkorn University


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0