nathalietp

Abba Fever to Uttaradit

Igår åkte jag med tui och två av hennes kompisar från universitetet till uttaradit. Uttaradit ligger ungefär en timme från Phitsanulok, och eftersom jag var svensk tyckte Tai att vi skulle lyssna på Abba hela vägen dit. Tydligen så var hans pappa helt galen i Abba så dom hade en hel del band liggande i bilen.
Väl framme i Uttaradit så var planen att dom skulle åka runt i stan och undersöka olika saker inför studierna, men eftersom vi satt på olika restauranger runt om i stan så blev det inte mycket studier den dagen. Det är verkligen roligt vilken apetit dom här människorna har, 45 min efter att vi hade ätit lunch ja då satt vi på en annan restaurang och åt igen.





Men lite annat än att äta hann vi dock.  



Ikväll ska jag äta middag hos Ung & Maza, ska bli trevligt:)

Ha det så bra därhemma, här njuter jag för fullt av 1 december i värmen!


Kommentarer
Postat av: Linnea S

Hej Nattis!

Nu har jag också hittat hit! Du verkar i alla fall ha det underbart i Thailand. Jag är fooortfarande väldigt avis på dig. Ha det så bra nu, så fortsätter jag läsa om dig.



Kramis!

2009-12-01 @ 12:13:25
URL: http://linneasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0