nathalietp

La Mata

Lite fler bilder från Playa La Mata♥




Fina Lovisa

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jo, jag har verkligen upplevt en ny del av Spanien under min tid här i Galicien. Och jag älskar't ;) Vi får absolut träffas, jag har lagt till på Skype nu så vi kan väl prata där istället :) Jag måste ialg till Coruña någon gång under min vistelse här, och du måste hit till Vigo :)



Jag har inte varit i Barcelona ännu [mer än mellanlandat där när jag flög hit ...] men ska absolut åka dit, kanske i sommar jag med :) Känner nämglien en tjej som bor där också, så måste ju besöka henne hursom.



Skype är verkligen kanon, jag pratade också med min familj här på skype innan jag åkte. Roligt att du också har killar, jag tar ju hand om två stycken här, 5 å 8 år. Vi bor också nära stranden [tio minuters promenad] och det är verkligen guld värt nu när värmen börjar komma! Kram

2011-04-09 @ 15:44:37
URL: http://linne.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0