nathalietp

Visst är de lika?!

Nu är jag tillbaka i Jönköping efter en trevlig helg hemma hoss bästa familjen. Kom hit lagom till lunch med Linda, sen hade vi en två timmars lecture i Organization & Leadership, jobbade lite på vårt grupparbete som vi ska presentera på torsdag och sedan blev det en mysig walk runt Munksjön med Linda, Mathilda & Jessica.

I fredags när jag åkte hem råkade jag ta fel väska när jag gick av Swebuss, hur dum får man va?! Först framåt kvällen när jag skulle hitta brorsans present, fick jag total panik när jag öppnade väskan och istället fick se en gammal handduk, en vit broderad duk och en flaska rött. What about my books, new clothes from my favorite store ZARA in Spain and my brothers birthday present?! Som tur hittade jag en liten lapp i väskan där det stod Lisbeth Möller och ett telefonnummer. Pinsamt att ringa upp och säga "Jaaa jag vet inte riktigt hur jag ska säga detta, men jag har din väska" Efter en masser ursäkter och förklaringar, fick jag i alla fall åka iväg till Linköping och lämna tillbaka väskan till glad och trevlig Lisbeth och som tur hämta ut min egen på en depå. Summa summarum så har jag två fina väskor nu, Lisbeth fick nämligen för sig att hon enbart behövde innehållet och gav mig väskan, haha!

Visst är de lika?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0