nathalietp

Parque Warner- Madrid

Nu är vi framme i Madrid, vi kom hit igår ganska tidigt på förmiddagen. Vi åkte ifrån La Coruna ungefär klockan fem på morgonen, resan hit gick bra då båda killarna sov under nästan hela vägen. Först åkte vi till hotellet, eller ja lägenheten som ligger väldigt centralt i Bilbao området. Vi bor i en stor lägenhet med kök och vardagsrum, där jag har mitt eget fina sovrum och badrum. Efter att ha lämnat bagaget så drog vi iväg till nöjesparken, Parque Warner som ligger ungefär två mil söder om Madrid. Här spenderade vi hela dagen vid olika attraktioner och uppvisningar, med lite lunch- och middags pauser däremellan. Killarna tyckte att det var superkul, vissa attraktioner var väl lite läskiga men de provade nog på mer eller mindre allt. Helt enkelt en toppen dag tillsammans med en skön familj i en riktigt fin nöjespark, haha!




Aaaahh are you ready guys?:)



Lucas, Esti and Luis


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej!

Jag hittade din blogg när jag har kollat runt på olika volontärresor.

vilken organisation åkte du med till ghana resp. thailand?

vore supergulligt om du kunde maila ett svar när du har tid! och om du har något annat tips på vad man bör tänka på :)

tack på förhand fanny

2011-07-17 @ 15:53:03
URL: http://tjoohooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0