nathalietp

Update from Galicia

Åååå va jag är dålig på att uppdatera mig, jag lovar jag ska bli bättre. Nu har jag snart varit hoss familjen i La Coruna i en månad, fattar inte att tiden har gått så fort. Den senaste veckan har vi varit på stranden och badat i poolen de dagar då vädret har varit bra, en dag åkte vi till simhallen, vi har varit på hästshow i en by uppe i bergen, vi har bakat danska pölsebröd, jag har gått på stan i fina La Coruna, reashoppat i Spaniens största Shopping Mall som finns här i La Coruna, träffat trevliga släktningar, ätit tapas i Santa Cruz, spelat fotboll mm. Ja med tre killar så är det fullt upp. Förra veckan fick jag en Spansk landslags t-shirt från World Cup 2010 av barnen, så nu är vi alla riktigt coola när vi springer runt på stranden och spelar fotboll.

Lite bilder från en solig dag i Mera





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0