nathalietp

School day!

Igår var jag och hjälpte Aoy i kiosken på hennes skola. Jag sålde korvar, kyckling, godis mm. Barnen är verkligen helt galna i alla dessa onyttiga saker, även grönsakerna vill de ha friterade!! Det känns att folket har fått bättre ställd, för tio år sedan när jag var här för första gången hittade man inte så många överviktiga som man gör idag. En hel del av barnen köper godis mm varenda dag och många av dom rör alldrig på sig. Men, men det är ju bra för Aoy ju mer barnen äter, desto mer pengar tjänar hon!




På kvällen skulle jag egentligen äta middag med Fame & Noah. Vi hann dock också precis till restaurangen innan Noah konstigt nog valde att göra slut med Fame framför mig. Fame blev väldigt ledsen och jag var så himla förvirrad. Åtta år har de varit tillsammans och så gör han slut med henne på detta viset. Inte snällt!! Jag beslutade iaf att det nog var bäst att de åkte hem och pratade och att vi skippade middagen. Ja stämningen var ju inte direkt något vidare heller. Istället åkte jag med Meao och Kaseam och åt middag & sedan bjöd de på en timmes fotmassage. Det har blivit en hel del massage på senaste tiden, men det är ju verkligen hur underbart som hellst!
På kvällen ringde Fame och ville ha lite advice, på något konstigt vis så är jag alltid som en psykolog mellan dom. Det här är inte första gången, men hon är så himla go & förtjänar det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0