nathalietp

A cuban dream

Listan över saker jag vill göra här i livet & platser jag vill besöka är otrolig lång. Drömmarna är helt enkelt många. En sak som jag har velat göra ganska länge är att åka till Cuba, vandra runt i Havana, fota, förbättra min spanska & dansa salsa. Ååå va det vore roligt:)

För att förbereda mig lite på denna framtida drömresa, så har jag faktiskt börjat gå en kurs i kubansk salsa fram till sommaren. Jag var där senast i söndags och det är svårt att inte ha ett leende på läppen hela söndag kväll, det är hur roligt som hellst. Så nu kan jag förhoppningsvis dra till med lite moves in the streets of Havana!

Gamla bilar & byggnader, löööve it.

This is cuba..

Bilder tagna från:www.google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0