nathalietp

A phone call makes the distance reachable!

Idag fick jag ett underbart telefonsamtal från min kära familj i Thailand. Jag saknar verkligen alla så himla mycket, så jag kan inte bli annat än himla glad när telefonen ringer och det står Pameao. Min kära thaimamma, hon är så gooo=) De har blivit väldigt duktiga på engelska nu, jag kan till och med prata på telefon med min thaipappa Kaseam, vilket inte alls var möjligt första gången jag var där. De hade det bra allihoppa, Kaseam sprag som vanligt masser och frågade på en gång: "Nathalia have you been running today, I ran ten kilo this morning and soon we must run another marathon again" Ja det är bra att ha en tränare som ringer helt från Thailand för att kolla upp att jag tränar ordentligt=)
Miss you all..

Jag och Kaseam i Chiang Mai i slutet på december 2009. Jag sprang en halvmara
och Kaseam en helmara. På andra bilden min fina thaimamma Pameao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0