nathalietp

Koh Nangyuan

Vår sista dag på Koh Tao hyrde vi en longtailbåt och åkte ut till ön Koh Nangyuan som ligger en bit utanför Koh Tao. Pappa och Andreas åkte iväg på sina två sista dyk på denna resa, så det blev en riktig tjejdag. Det här var nog en av de finaste stränderna jag någonsin varit på, oehört fint vatten och masser koraller och fiskar. Kul för Rebecca som inte har varit ute och dyka och ändå fick se hur många fiskar som hellst. Ja här räcker det att snorkla för att känna att man hamnat mitt i ett akvarium. På eftermiddagen gick Rebecca och jag upp till toppen och wow vilken fantastisk utsikt. Här ska jag i framtiden gifta mig barfota på stranden. Hahaha:)  Det här måste ju vara PARADIS! 










In the Japanese Garden is where me and mum did our first dive the other day



Det var bra många trappsteg till toppen, men utsikten var värd mödan

What a stunning view huh?




Life under the surface



After a wonderful day we were heading back to Koh Tao

Life is GREAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0