nathalietp

I´m spending the summer in Africa!

Då var det snart sommar & dags för ännu en resa för min del. Jag brukar spendera sommaren i Spanien och sedan åka till något mer exotisk ställe när vintern närmar sig Sverige. I år blir det inte riktigt så (eller det kanske blir en liten sväng till Spanien sen iaf:) men efter en del funderingar kom jag fram till att vad jag verkligen vill göra denna sommaren är att åka tillbaka till mitt afrikanska hem, mina underbara ungar, min by Last Town & min afrikanska familj. Så det kommer jag göra! Biljetten är bokad, en månad i Ghana Vestafrika & jag åker om exakt två veckor.

Weeeee i´m going back to Africa...


Kommentarer
Postat av: Karin

Det där lät också som en riktigt minnesvärd tripp:)



Hoppas du får en bra sommar i Ghana, det låter jättespännande:)

2010-05-21 @ 20:19:00
URL: http://pruebalo.webblogg.se/
Postat av: TVILLINGARNA

vad härligt =)

2010-05-22 @ 13:09:24
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0