nathalietp

El Pescao

A wise man once said: Time flies when you're having fun. After soon 2,5 month in Spain, I have come to the conclusion that this wise man is so absolutely right.


Onsdag kväll åkte jag och Esti (mamman I familjen) cab in till stan för att gå på en konser. Det var en fin kväll, vi åkte längst med kusten, solen gick ner bakon Torre de Hercules och vi lyssnade på det spanska bandet ”El Pescao” på högsta volym. Mellan låtarna pratade vi om hur snabbt tiden har gått, det känns inte alls som om det var länge sedan jag kom till La Coruna, redan nästa vecka sitter jag på planet till Barcelona och lämnar en underbar sommar och främst familj bakom mig. I La Coruna gick vi till ett cafe nära lägenheten, köpte en hemmagjord hamburgare och tog med ner till stranden. Där satt vi i sanden, åt och Esti berättade om sitt företag och framtidsplaner. Det är verkligen hur roligt som helst med kreativa och inspirerande personer, hon är absolut en sådan. Runt halv tolv intog El Pescao scenen på stranden och tillsammans med tusentals ungdomar sjöng och hoppade vi runt i sanden till halv två på natten. Ännu en toppenkväll i La Coruna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0