nathalietp

Med världen framför våra fötter!

Snart far vi alla ut i världen, åt olika håll. På ett helt år så kommer vi inte att träffas, det känns som en evighet. Vi kommer ha så himla roligt, och jag ser redan nu fram emot att ses, kramas & dela alla upplevelser när vi ses igen, januari 2013. Johanna åker till Kanada, Ninni åker till min hemstad Århus i Danmark, Linda åker till England, Lovisa stannar en termin till i Jönköping & jag åker till Bangkok. Vart vi hamnar andra terminen återstår fortfarande att se. So long girls!



Kommentarer
Postat av: Rickard

Hej



Kolla på RG.



/ rickard

2011-12-28 @ 23:10:06
Postat av: ninni

JAG VILL INTE NATHALIIIIIIEEEE!!!

jag har separationsångest, blir helt galen här hemma! Kan du inte bara flytta hem till Hkvarna så struntar vi i det här! Bara massa dumheter ändå! SLUTA NUUUU KOM HEEEEEMMM

2011-12-29 @ 22:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0