nathalietp

Before I'm off...

Om ungefär tre veckor är jag framme i underbara Bangkok. Listan på saker jag måste fixa innan avresa är oändlig lång, men lite punkter har jag i alla fall kunnat boka av

- Jag har köpt min flygbiljett
- Jag har fått tillbaka mitt pass och visum från ambassaden
- Tagit sprutor
- Fixat boende under min utbytestermin i bangkok
- Fått en thai buddy från Chulalongkorn Uni som ska hjälpa mig i början
- Köpt Lonely Planet Bangkok (Går ju inte att leva utan:)
- Sökt kurser i Bangkok
- Sålt kläder och soffa för att få ihop mer pengar till mitt äventyr
- Ansökt om ett ICA student bankkort för att slippa betala avgift vid uttag
- Ansökt om CSN för studier utomlands
- Fixat försäkring, Studera Utomlands med Gouda
- Hyrt ut min lägenhet i ett år till fina Frida
- Tele 2 mobilt bredband är uppsagt
- Gjort adressändring



Koh Tao, 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0