nathalietp

Tentaperiod!

Äntligen hemma efter 12 timmar i skolan. Vi hade vår presentation i Organization & Leadership, gick väldigt bra och sedan har jag tentapluggat i biblan med Ninni och Linda. På lördag har jag tenta i Marketing Management så det är All In nu! Så här klockan tio på kvällen så ska jag ställa mig och steka tacokött, skicka veckans rapport tillbaka till Erikshjälpen, duscha och sedan kan jag äntligen gå och lägga mig! 

I morgon blir ännu ett 12 timmars pass i skolan. Vi har vår presentation i Marketing Management och sedan blir det intensivt tentaplugg. Tur att jag har mina underbara tjejer att plugga med, då blir allt lite roligare och lättare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0