nathalietp

Breaking Dawn

Igår kom min fina bror till Jönköping. Vi gick på bio tillsammans med Ninni, där vi självklart såg den efterlängtade Breaking Dawn. Den var överlag väldigt bra, så nu är det bara att vänta in del 2 som har premiär nästa år. Efter bion så mötte vi upp Linda och Mathilda och gick till en mysig restaurang här i Jönköping, Anna Gretas där vi åt god tapas och drack sangria.

Idag har vi haft en trevlig familjedag i min lilla lägenhet. Jag vill passa på att umgås så mycket som möjligt med mina nära och kära nu innan jag snart åker. Idag är det ungefär 1,5 månad kvar tills jag sitter på planet till Bangkok, mitt nya hem under våren 2012!

Min fina bror..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0