nathalietp

Sunday...

Hemma i min mysiga lägenhet igen. Vi hade en riktig trevlig tripp till Helsingör i Danmark. Först åkte vi och kollade på lite båtar, gick på stan i Helsingör och åt självklart danska rundstykker på ett mysigt bageri. Mamma och jag kände en himla hemlängtan när vi gick där på stan, ja vi kanske alla kommer flytta hem till Danmark igen någon gång. Mycket möjligt tror jag faktiskt!

Framåt kvällen gick vi till en mysig pub och drack vinterns första Juleøl, himla gott måste jag säga. Dricker inte ofta öl, men en mörk julöl hör sig iaf till den danska vintern. Senare blev det god thaimat på en restaurang i Helsingör, innan vi tog färgan tillbaka till hotellet i Helsingborg. Mysig helg med min fina familj♥

Min söndag eftermiddag: Plugg, indiskt chai- te, clementiner & Imogen Heap..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0