nathalietp

Underbara helg!

Va underbart med helg! Jag har hunnit med otroligt mycket idag; Varit på föreläsning i Strategy and Technology (riktig intressant kurs), fikat med tjejerna på stan, hittat på rekordmånga nya svenska ord (när jag inte vet vad saker heter på svenska ja då tar jag ordet på danska istället och får det att låta lite svenskt) & sen var Ninni och jag på gymmet och tränade! Ikväll blir en lugn hemmakväll för min del, tidigt i morgon bitti kommer min familj hit och hämtar mig, vi ska nämligen åka en sväng hem till Danmark. Tyvärr kommer vi inte åka hem till mitt kära Århus, vi ska däremot till Helsingör och kolla på båtar (eller ja det ska pappa och Andreas) och sedan blir det hotellmys till söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0