nathalietp

Business statistics & tennis!

Nu är jag hemma hoss min familj i Motala, efter en mysig helg i Örebro med min kusin och mormor. Idag har jag pluggat Business statistics i soffan hela dagen och sedan blev det en timmes tennis med brorsan när han kom hem från skolan. Det gick väl sådär, vi är rätt så danska av oss båda två så det blev en högljudd match.

I morgon bitti åker jag hem till Jönköping igen. Mamma ska jobba i Göteborg några dagar, så jag får skjuts.
Har förrästen redan fått svar från universitetet i Bangkok, de har fått min ansökan nu och ska även se till att fixa boende åt mig, så det blir toppen! 

Hemma är det ordning och reda, iaf innan jag slänger alla mina saker överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0