nathalietp

EMIRATES!

Nu har jag äntligen bokat min flygbiljett! Jag åker den. 3 januari från Köpenhamn till Bangkok med en lång åtta timmars mellanlandning i Dubai. Så i år är planen att jag ska fira nyår hemma i Danmark, passa på att träffa alla vänner och släktningar nu när vi inte kommer ses på ett helt år.

Denna gång flyger jag med ett av Världens bästa och lyxigaste flygbolag- EMIRATES. Arabiska bolag är generellt väldigt bra, jag har tidigare flygit med ETIHAD och Royal Jordanien, vilket har varit mina absolut mest bekväma flygningar, bästa maten och toppunderhållning. När jag flög med ETIHAD så fick vi till och med små presenter och fina chokladaskar när vi gick ombord. Så förväntningarna är skyhöga!

Jag har inte bokat någon hemresa då jag har bestämt mig för att stanna i Asien över sommaren innan jag börjar min nästa termin i augusti.

Pris, one way to paradise= 5700 SEK



Såhär bra kommer jag tyvärr inte ha det, men i framtiden så ska det nog bli en business class/first class flygning med EMIRATES..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0